sweetheart

this is perfumes that she always use. i miss this perfumes..
sayang ~~ sweetheart

Saturday, September 10, 2011

percaya padaku~

hai.alhamdulillah,skrg saya mempunyai lappy sendiri.syukur pada tuhan yg msih mahu memberi saya rezeki.
kepada syahirah,nie penjelasan saya.:
pda mlm tu sya on9,then ade org add saye.sy approve mcm biase sbb sume org sy approve.tp sgke lak org tu 
rupa rupanya seorg yg terlampau ikut kn nafsu,mlm tu jgk saya hanyut tnpa sy sdari yg sy ade seseorg yg syng kn saya.awk da bace ke semua mcj saya tu kn,saya harap awk faham ape yg brlaku.saya malu pd diri sendiri.disebbkn prasaan ni la yg wt saya berani untuk memberitahu yg sbnr.tak semua lelaki akn jujur dgn gf if die mlkukan ksalhn yg memalukn mcm sy,awk xplik ke,knp sy xttukar password padhl sy bole wt sume bnda tu.tp knp sy x wt?sbb ny sy xnk menipu awk.smpi bila sy na tipu awk,sbb tu sy jujur.sy xsmpt na btau awk da bace keseluruhanny,lps awk bace je then awk trus mnx putus tnpa dgr penjelasan saya,menggil sya bile awk mnx ptus,sy capai kunci moto n trus g kdai topup dlm keadaan mnggil dan hmpi xcident sbb sy xlarat na tahan ag.sya cube beri penjelasan tp awk hentam n banned s dr mndgr penjelasn saya.awk marah saya dgn kata2 yg saya xsgka awk akn gnekn pd saya,saya tw sy salah tp ape salhny jika awk dgr penjelasan sy.tp setiap kata2 awk sy bace dgn tenang n penuh sabar.saya xnk jd cm org lain yg hny tau marah,mse berkasih kasih sggup wt ape sje,tp bila putus mcm2 kata yg tak sepatutnya kluar,im not that type person.sy still pggl awk pggln manje evn awk tengking sya blik,evn hati sy sakit bila bace mcj awk tu,sy kuat kn smgt tok mmbaceny krana sy tau ni slah saya.awk hukum sya tnpa wt ape2.saya menangis mlm tu,sy menyesal tp nasi da jadi bubur,sya xbole buat ape2 dgn kptsn awk mghkum sy dgn cara awk.sy tau diri awk mse tu nga mara,terkjut n mcm2 ag.hmm,tok pngethuan awk,saya da rsekn akn berlaku ssuatu pd mlm kite clsh,akhir ny terjawb bila awk marah2 n mnx putus.sy tenang n besabar.saya luahkn prasaan sy pd kwn saya ,dorg kate awk kejm sbb xnk dgr explaination sy,sy backup awk ,sy kate ,awk tk salah untuk wt kptsan mcm tu,itu hak awk,tiada sorg bole hakim awk,awk mst ad sbb trsndri mngapa xnk dgr kn,sy xpnh mara awk even awk maki2 saya dgn kata2 yg xsptotny,sbb sy thu syaitan sdg mnguasai diri awk.sy fham keadaan awk.selama perpisahn kita,saya sentiase merindui awk tp sy malu dgn diri saya.saya ni terlmpau jijik untuk dkat dgn wk.sy xtw cmne nak berhdpan dgn awk.hanya satu je sya mohon dr tuhan.kuatkan semangat saya kembali,hidupkn sy kembali stelah peristiw hitam nie,alhmdulillah sy kuat jgk tok hadapi semua ni.if awk na tw,ketika solat saya sebak ketika menghadap ilahi,saya malu pd ilahi.saya mnagis,sy solat d surau,smpikn ade sorg pkcik tu prasan yg sy mngalir kn air mata.smpi skrg lg sy blm kuat ag tok hdapi smua nie.sya harap awk pn kuat cm sya,maafkn sy kerana khianati cinta wk pada saya.lagu pd blog ni ikhlas dri saya.lagu ni mmberi byk makna pada diri saya.sya kuat krana keluarga n awk.saya da maafkn awk pd hari awk memarahi sya.lame dah sy maafkn.saya harap awk jaga akidah awk n agama awk.if awk perlukn nasihat ,sy boleh beri tp sikit je sbb sy skrg sdg mncari hidayh n  erti taubat n penyesaln.hanya dgn blog saya bole smpikn dakwah saya n luahkn perasaan saya.jika awk nak ikut perkembangan saya,baca la blog nie.saya tak hlang.stiap yg sya tulis adlh dtg dri hati saya.terima kasih kerana mmbacanya.assalamualaikkum.
i luv islam
The time when you looked so beautiful,
When, the cover you wear was long enough,
When, your words were carefully spoken,
When, your dress was so modest,
While in the real arena you were such a ferocious lioness, a real mujahidah,
I love that time, I love you just the way you are.

i luv islam
Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat. (Hamka)

No comments:

Post a Comment