sweetheart

this is perfumes that she always use. i miss this perfumes..
sayang ~~ sweetheart

Wednesday, September 28, 2011

my story :)

hurm, tak tau nak crita ape, act mmg byk cite untuk dcrita an tp...
hurmm,mengundang kesabaran pd ku, huh !
maybe aku nak share something dr 1 lagu yg aku dgr nie ! hah !
tajuk nye WANITA , dinyanyikan oleh kumpulan nsyid dehearty..

ade satu part lagu tu aku suke sgt :
Tercipta engkau dari rusuk lelaki
Bukan dari kaki untuk dialasi
Bukan dari kepala untuk dijunjung
Tapi dekat dibahu untuk dilindung
Dekat jua di hati untuk dikasihi
Engkaulah wanita hiasan istimewa

Didiklah wanita dengan keimanan
Bukannya harta ataupun pujian
Kelak tidak derita berharap pada yang binasa.

setiap lrik ni amat bemakna untuk aku berubah,
aku sayang some1 nie tapi aku tak bole buat ape2
sbb aku pn tk tau die syg aku ke tak.
tapi if ade jodoh aku dgn die,adela if xde pn ak redha jer
niat aku mnyayangi seseorg hawa mmg ikhlas.
tp lps putus dgn some1 yg aku amt sayang,
pintu hatiku tertutup untuk menyayangi kaum hawa,
adakah nie hukuman yg aku dpt darimu ya tuhan?
jika ini yg engkau mahukan,hamba redha ya ALLAH..
jika betul die tulang rusukku,satukan lah kami,
jika tidak,aku mendoakan ksejahteraan die .
harap die memahami diriku ini.

sekian terima kasih,
abdul mujib bin ahmat

No comments:

Post a Comment