sweetheart

this is perfumes that she always use. i miss this perfumes..
sayang ~~ sweetheart

Saturday, May 7, 2011

argument..!!!

salam....dah lame tak update blog ni..
ha,na cerita sesuatu ni,tadi saya ingat nak rehat dengan awektercinta tp entah kenapa
dia macam tak nak rehat je dengan saya..ape salah saya dekat dia???
saya harap dia balas mesej saya,tp apa yang tunggu tak muncul...
dah la tak reply boleh on9 x bgtw...rase macam tak dihargai aje...
sedih la bila kita sanggup buat ape sajja untuk dia tapi dia...........................
sampai hati dia....saya pun tak tahu ape salah saya...!!
hopefully dia reply mesej saya..kalau dia tak reply saya tak kan cakap dengan dia..huuhuhu..
sedihnya...
ok lah follower...da pagi ni..na tido..sok kerja.
bye..!!thank for read this..!!!

No comments:

Post a Comment